Het komt steeds vaker voor dat patiรซnten รฉรฉn afspraak voor 1 klacht maken en vervolgens 3 tot 4 klachten willen bespreken met de huisarts. Hierdoor loopt het spreekuur enorm uit en zitten andere patiรซnten onnodig lang te wachten wat vervolgens leidt tot irritaties binnen de wachtkamer.
Helpt u de huisarts om de uitloop van het spreekuur te beperken & hiermee de zorg voor iedereen toegankelijk te houden?
Heeft u meerdere klachten ?
Geef dit dan , tijdens het maken van een afspraak , aan bij de assistente. Zij zal dan een dubbel consult voor u reserveren .